אבקת חלבונים

WHEY PLUS

WHEY PLUS

אבקת החלבון WHEY + של extrim nutrition הינה אבקת חלבון מי גבינה משובחת וחלבון אידרולייז המשלבת את הרכיבים המשובחים והטהורים ביותר
  • מחיר השוק

    380 ₪

  • מחיר באתר

    299 ₪

  • החיסכון שלך

    10%

  • טעמים

  • להמשך
 

אבקת חלבון - אבקות חלבון

מבין מגוון תוספי התזונה המוצעים על ידי פרו-בודי תמצאו אבקת חלבונים, לרבות אבקת חלבון כשרה. אבקות חלבון יכולות להיות ממספר סוגים. ישנה אבקת חלבונים העשויה משילוב של כמה חלבונים, ישנה אבקת חלבונים העשויה מקזאין, אבקת חלבונים העשויה מאלבומין וכמובן – אבקת חלבון כשרה. אבקות חלבון מומלצות, כמו אבקות חלבון אחרות, מכילות מספר חומצות אמינו, המשמשות כאבני היסוד של חלבונים והן אלו שמסייעות בבניית שרירי הגוף. זו גם הסיבה מדוע ספורטאים בוחרים לצרוך אבקת חלבונים, כחלק מהתפריט היומי שלהם, ויחד איתם לשלב כמובן מזונות עשירים בלא מעט חלבונים.
ההבדלים בין סוגי אבקות חלבון מומלצות, לרבות אבקת חלבון כשרה, באים לידי ביטוי באופן השפעתן על גופנו. ישנה אבקת חלבונים המתאימה למי שמעוניין שהחלבון ייספג בגופו באופן איטי וישנה אבקת חלבונים המתאימה במיוחד לספורטאים, המעוניינים בבנייה מהירה של שריר.
 
לשם מה אבקות חלבונים?
 
ניתן למצוא כיום מגוון של אבקות חלבון מומלצות, לרבות אבקת חלבונים כשרה, המתאימה לספורטאים שומרי כשרות והיא חלק מתוך מבחר של אבקות חלבון מומלצות. אבקות חלבון מומלצות, כולל אבקת חלבון כשרה, מציעות יתרונות רבים. אבקת חלבון, ובייחוד אבקות חלבון מומלצות או אבקת חלבון כשרה, עוזרת לבנות את מסת השריר ומסייעת בתהליך ההתאוששות לאחר הפעילות הגופנית. מפתחי גוף בוחרים לצרוך אבקות חלבונים, בין אם זו אבקת חלבון כשרה או אחרת, בשל ערכן התזונתי הגבוה ובשל יכולת ספיגתם המהירה של חלבונים בגוף. אבקות חלבונים אלו, לרבות אבקות חלבון מומלצות, עוזרות לתקן את הנזק שנגרם לרקמה ולכן מסייעות בתהליך ההתאוששות. ישנם, אמנם, לא מעט מזונות המכילים חלבונים גם כן, כמו מוצרי חלב או בשר עם כמות רבה של חלבונים, אולם זמינותן של חומצות האמינו באבקות אלו, כמו אבקות חלבונים רגילות או אבקת חלבון כשרה, היא גבוהה הרבה יותר.
חשוב לזכור שמדובר באבקות טבעיות לחלוטין ובמיוחד כשאלו הן אבקות חלבון מומלצות, כולל אבקת חלבון כשרה. אבקות חלבונים עשויות מחלב פרה, שאותו אנו צורכים גם כך באופן אחר. כדי ליהנות מיתרונותיה של אבקת חלבונים מומלץ לבחור את סוג האבקה המתאים, או לבקש אבקות חלבון מומלצות.
 
 
 

מדוע צריכים אבקת חלבון?

 
אבקת חלבון הוא מקור מצויין לעליה במשקל. הגוף משתמש בחלבון לחידוש העור, השיער, השרירים והעצמות. חלבון גם משמש את הגוף בייצור הורמונים, אנזימים וחיזוק המערכת החיסונית. ללא כמות מספקת של חלבון הגוף מאבד את היכולת לתקן רקמות בגוף. חלבון אחד שמקבל את מלוא תשומת הלב במחקרים רבים הוא חלבון מי הגבינה (Whey Protein) המופק מחלב. בחלב יש רק כ- 5% חלבון שמתוכו רק 20% הוא חלבון מי-גבינה. בכדי להגיע לריכוזים גבוהים של חלבון כמו שיש ב- Ultimate Nutrition Prostar Whey, צריכים לסנן עשרות ליטרים של חלב. חלבון מי-הגבינה הוא החלבון הטוב ביותר לבניית רקמות ושרירים בגוף. חלבון מי-גבינה מסייע להפרשה טבעית של הורמון הגדילה (GH) העובר מטבוליזם בגוף ל- IGF-1 הבונה שרירים. חלבון מי-גבינה אף הוכח כמשפר את המערכת החיסונית ומעלה רמות של גלוטטיון בגוף (אנטי-אוקסידנט חשוב בגוף).
 

אני צורך חלבון מאוכל, האם זה מספיק?

 
חלבון הוא אב מזון חשוב שצריך להיות מצוי בתפריט היומי שלך. חלב, עוף וטונה הם דוגמאות למזון עשיר בחלבון ומהווים מרכיב חשוב בתפריטי תזונה של חובבי כושר רבים. אולם, ערכו הביולוגי (BV )של חלבון מי-הגבינה הוא הגבוה ביותר מכל החלבונים, ולכן ספיגתו גדולה באופן משמעותי משאר החלבונים. כשאתה צורך חלבון מי-גבינה אתה מקבל יותר חלבון זמין לשרירים ולבניית רקמות מאשר חלבונים אחרים ממזון. זוהי הסיבה, שתמיד מומלץ לתגבר את צריכת החלבון היומית בעזרת תוסף אבקת חלבון איכותי.
 
אני שותה הרבה חלב, וחלבון מי-גבינה מופק מחלב, האם צריך חלבון בנוסף ?
חלב מכיל כ- 5% חלבון ומתוכו רק 20% הוא חלבון מי-גבינה (Whey), כלומר בכוס חלב (200מ"ל) יש 10 גרם חלבון ורק 2 גרם ממנו נחשב כחלבון מי-גבינה. כמות זניחה ביותר. אבקת חלבון של Ultimate מכילה עשרות ליטרים של חלב אשר מהם סוננו רק חלבוני מי-הגבינה האיכותיים ביותר.
 
 

מתי הזמן הטוב ביותר לצרוך את חלבון או אבקת חלבון ?

 
הזמן הטוב ביותר לצריכת אבקת חלבון הוא מיד בתום האימון וגם בבוקר מייד כשקמים. חלבון מי-גבינה מתעכל ונספג בגוף הרבה יותר מהר מכל חלבון אחר (ממאכל או מאבקה). בתום האימון הגוף שלך זקוק לחלבון מיידי לבניית השרירים, ויכולת ספיגת הגוף מוגברת מייד לאחר האימון ולמשך כשעתיים אחריו. רק חלבון מי-גבינה יכול למלא את הצורך העז של הגוף לחלבון מייד בתום האימון.
מה ההבדל ביו חלבון Whey Supreme לבין חלבון Prostar Whey?
חלבון Prostar Whey מכיל אחוז גבוה יותר של חלבון (81% חלבון) לעומת 70% חלבון המצוי ב- אבקת חלבון Whey Supreme. אבקת חלבון Prostar Whey מכילה כמות נמוכה יותר של פחמימות. אבקת חלבון Prostar Whey מכיל גם אחוז גבוה של חלבון מסוג "איזולט" שהוא חלבון נקי יותר בעל ספיגה גבוהה יותר. אין ספק ששתי אבקות החלבון טובות, אולם אבקת חלבון Whey Supreme זולה יותר ורבים יגלו כי היא עונה על צרכיהם במידה מספקת. המקצוענים יותר ידרשו את אבקת חלבון Prostar Whey.
 
 

האם אבקת חלבון מי-גבינה בריא לשימוש?

 
אם אתה אדם בריא, כמות של 2 עד 3 גרם חלבון לקילוגרם ממשקל הגוף אינה תזיק לך. למעשה, אפילו כמויות גבוהות הרבה יותר הוכחו כבטוחות לשימוש עבור אנשים בריאים. סביר להניח שחלבון מי-הגבינה יהיה עבורך בריא יותר מאשר הרבה מאכלים שאתה אוכל ביום יום בלי לחשוב פעמיים. חלבון מי-גבינה רק ישפר את התפריט היומי שלך.
 
מה נותן לחלבון איזופרים את סגולותיו ?
 
כל מיכל של אבקת חלבון Isopreme מופק מעשרות ליטרים רבים של חלב אשר עוברים סינון בטכנולוגיה מתקדמת שנקראת ColdPure Ultrafiltration. ליטר של חלב מכיל כ- 1% חלבון מי-גבינה בלבד! (5% מחלב מורכב מחלבון ורק 20% מתוך חלבון זה הוא מי-גבינה). תהליך הסינון היחודי של חברת אולטימייט מבודד מהחלב את כל המרכיבים הנחותים כגון: שומן, פחמימות, לוקטוז וחלבונים נחותים ומשאיר רק את חלבון מי-הגבינה. תהליך הסינון המיקרוני מתבצע בטמפרטורה נמוכה המגינה על מבנה חלבון מי-הגבינה מפני שינויים במבנה שרשראות חומצות האמינו. כמו כן, אבקת חלבון מי-גבינה Isopreme מכילה כמעט 10 גרם חומצות אמינו מסועפות BCAA למנה של 30 גרם חלבון נטו, וכמות גבוהה ביותר של חומצות אמינו חיוניות EAA.
 
אבקות חלבון והתוצאה:
• חלבון מי-גבינה בעל ספיגה מירבית בגוף ובשרירים
• חלבון מי-גבינה דל בלקטוז, פחמימות ושומנים
• חלבון מי-גבינה שמתמוסס בקלות במים
• חלבון מי-גבינה טעים שכל פעם שתשתה אותו תחכה לפעם הבאה.
 
לא עדיף תמיד לצרוך חלבון מי-גבינה על פני חלבונים אחרים ?
תלוי. כדאי לצרוך חלבון מי-גבינה אקסטרים מייד לאחר האימון או כשקמים בבוקר, אלו זמנים קריטיים בהם הגוף צריך חלבון מיידי. את אבקת חלבון פלוס (עם המטמיוזין) כדאי לצרוך בשאר שעות היום ולפני השינה. אלו זמנים בהם אנו מעדיפים חלבון איטי אך בעל פעילות מתמשכת.