Skip to main content
שלום אורח, התחבר
תוספי מזון לספורטאים
המותגים המוביליםבמחירים הכי זולים
קניה בטוחה באתר פרו בודי עם אשראי מאובטח בשרתי SSL
משלוחים מהירים לכל הארץ עד 48 שעות
web-1-104-copy-2
web-1-104-copy
356
slider3
slider4

שאלות ותשובות נפוצות על תוספי מזון

שאלות ותשובות נפוצות על תוספי מזון

שאלה 1 : קניתי אבקת חלבון ולא מצאתי את הכף שאמורה להיות בתוכה,מה לעשות?

תשובה: ב 99.9% מהמקרים הכף נמצאת בתור האבקה,לוקחים כף ארוכה או סכין ומחפשים עד שנתקלים בתור משהוא קשיח,יש להוציא את הכף ולהניח למעלה לשימוש הבא.

שאלה 2: קניתי אבקה הורדתי את העטיפה החיצונית אבל כאשר פתחתי את המכסה לא היה עטיפה פנימית שאמורה לשמור על המוצר, האם זה אומר שהאבקה הייתה פתוחה?

תשובה: לא, ברוב המקרים העטיפה הפנימית יצא ביחד עם המכסה, כאשר סובבתם את המכסה על מנת לפתוח את התוסף, העטיפה הפנימית נתקעה בתור הפקק.

קיימים אבקות חלבון או תוספים אחרים שיש להן רק עטיפה חיצונית\מדבקה או במקרה השני רק מכסה פנימי אבל תמיד יהיה אחד מהשניים.

שאלה 3: קניתי תוסף הפקק או הקופסא בצבע שונה ממה שאני רגיל לקנות או רואה באינטנרט, האם המוצר מזויף?

תשובה: המוצר לא מזוייף ויש כמה אפשרויות לפקקים או קופסאות בצבע שונה.

אפשרות ראשונה: החברה החליטה להחליף את צבע הקופסאות\פקקים שלה, כל כמה שנים מותגים אוהבים לעשות שינויים ולהחליף קופסאות או פקקים לפעמים צבע או צורה או שניהם.

אפשרות שניה: יש מחסור עולמי בחומרי גלם , הרבה פעמים חברות ומותגים גדולים מייצרים בכמויות כה גדולות שלא מצליחים לספק להן את הקופסאות או הפקקים שהחברה רגילה, במקרה כזה לדוגמה יש אפשרות שהחברה תקנה פקקים לבנים במקום שחורים או שחורים במקום לבנים, רואים את זה דווקה במותגים הענקים כמו אופטימום, מאסל טק , מאסל פארם וכו…

אפשרות שלישית: יצור המוצר במדינה שונה, ניקח לדוגמא את המותג העולמי optimum nutrition זהו מותג שמיוצר במפעל גם בארה”ב וגם באירופה.

אם ניקח לדוגמה את האבקת חלבון שלהם (OPTIMUM GOLD) , ביצור של אירופה הקופסא קצת יותר קטנה משל ארה”ב למרות שהמשקל של שני האבקות זהות.

עוד שינויים חשובים שיש בין קו יצור בארה”ב לבין אירופה או ישראל , יש לקחת בחשבון שאותה אבקה שאתם רגילים לשתות יכולה להיות בטעם שונה במידה והיא מפס יצור של מדינה אחרת, התרכיז טעם שמשתמשים בין אירופה לארה”ב לישראל שונים לכן יש הבדל בטעמים למרות שכולן אבקות מקוריות של אותו מותג עם אישורים ותו תקן איכות.

    




			
				

חייגו אלינו

שלח
שלום,
רציתי לשאול שאלה....