Skip to main content
שלום אורח, התחבר
תוספי מזון לספורטאים
המותגים המוביליםבמחירים הכי זולים
קניה בטוחה באתר פרו בודי עם אשראי מאובטח בשרתי SSL
משלוחים מהירים לכל הארץ עד 48 שעות
web-1_104 copy 2
web-1_104 copy
39_104-copy
slider3
slider4

10 טיפים קטנים לחיטוב

dreamstime_9087836

10 טיפים קטנים לחיטוב

1. מתאמנים יקרים אחד הדברים החשובים ביותר בתקופת החיטוב הוא לאכול ארוחות מסודרות,לכן השתדלו לאכול ארוחות קטנות ובריאות כל 3-4 שעות.

2 . ארוחת בוקר, אני יודע שהרבה אנשים לא אוהבים לאכול בבוקר, אבל זאת הארוחה הכי חשובה למהלך היום, זאת הארוחה שתביא לכם אנרגיה להמשך היום וגם תפחית לכם את הרעב במהלך היום.

3. הפחתת פחמימות, חשוב מאוד בתקופת החיטוב להפחית בפחמימות, אם אתם רוצים לדעת כמה להפחית? אז נאמר שבערך 50% פחות ממה שאתם רגילים לאכול. רק כך תצליחו להוריד באחוזי השומן שלכם. חשוב לזכור שבגלל שאנחנו מורידים בפחמימות הגוף שלנו נמצא חשוף יותר לפציעות בעקבות אימון משקולות, לכן חשוב מאוד להשלים את מה שהפחתנו (פחמימות) ולהשלים את החסר עם אבקת חלבון שיעזור לנו לשמור על מסת-שריר.

4. סוכר ענבים – זוהי פחמימה מאוד איכותית שכדאי לשלב אותה אחרי האימון עם אבקת חלבון או הקריאטין.

5. הקפידו על אימון אירובי אחרי המשקולות לפחות 30 דקות . (גם הליכה מהירה נחשבת לאימון טוב).

6. שורף שומן בתקופת החיטוב – כדאי לשלב את האימונים שלנו עם שורף שומן טוב, על מנת להגביר את חילוף החומרים בגוף ולנצל יותר טוב את מאגרי השומן בפעילות הגופנית ובנוסף לספק גם יותר אנרגיה לאימון.

7. אבקת חלבון – חובה לצרוך הרבה חלבון בתקופת החיטוב, לפחות 2 גרם חלבון על כל ק"ג מגופך וזאת על מנת למנוע פירוק מסת-שריר במהלך היום.

8. החליפו את כל הפחמימות הפשוטות בפחמימות מורכבות מלאות בעלות אינדקס גליקמי נמוך.
לדוגמה: תעזבו את הלחם הלבן שאתם רגילים לאכול ותעברו ללחם קל מחיטה מלאה.

9. טיפ קטן שהגיע אליי מהחבר שלי מר ישראל אור-שרעבי הוא לשלב בסוף האימון משקולות.
אבקת BCAA זהו תוסף שמומלץ מאוד לקחת מיד לפני שמתחילים את האימון אירובי וזאת על מנת לשמור על המסת-שריר שלנו שאנחנו ממש לא רוצים לאבד בזמן האירובי (החיטוב).

10. שומנים – מילה מפחידה בתקופת החיטוב לא? אז זהו, נכון שאנחנו בתקופת החיטוב אבל חשוב לצרוך שומן, לא סתם שומן אלה שומן איכותי, בזמן החיטוב זה יעזור לנו לשרוף יותר שומן.
דוגמאות לשומן איכותי: שמן-זית, אגוזי מלך, שקדים טבעיים, טחינה ,אומגה 3 וכו…

לסיכום: חברים יקרים ניסיתי לעזור לכם עם כמה טיפים וידע שרכשתי עם הזמן בתור מתאמן וותיק, המאמר לא בא להחליף יעוץ מקצועי של מאמן חדר-כושר מוסמך או תזונאי מקצועי אלה בא לתת לכם קצת ידע על מה כדאי לשנות בתזונה שלנו ואיזה תוספים כדאי לשלב.
לי זה עזר ואני מקווה שזה יעזור גם לכם בהצלחה.

    




			
				

חייגו אלינו

נגישות
שלח
שלום,
רציתי לשאול שאלה....